Årets CSR-pris 2024 fra Holbæk kommune.

Skrevet 18. september 2024

Jeg er beæret, stolt og ydmyg over, at vi netop har modtaget besked om, at Engvang – Den Grønne Skole er blevet indstillet til årets CSR-pris 2024 fra Holbæk kommune.

Da vi startede vores “hippieprojekt” for lidt over 3 år siden, lovede vi, at vi ville skabe en sund og bæredygtig virksomhed med mange ligestillede bundlinjer – herunder at tage et udstrakt socialt ansvar også for landets voksne medborgere.

Tak til alle vores fantastiske medarbejdere og elever, som dagligt tager værdierne og visionerne på sig, så de konstant bliver mere ambitiøse, innovative og inkluderende!

Tak til dem, der har indstillet os. Wow en anerkendelse, hvor er I/du skønne!

Tak til alle de fantastiske medarbejdere i Holbæk Kommune, som vi har haft umådelig glæde af de seneste 3 år. Jeres support, kompetencer og interesse har været outstanding. Og tak til vores Facebook og LinkedIn-venner -der – fra dag et af – har støttet os.

Vi glæder os til på torsdag, men vi føler os nu allerede som vindere, da vi har formået at fastholde idealerne❤!

Sendt: 16. september 2024 15:23
Til: Jesper Rasmussen <jr@engvangskole.dk>
Emne: Din virksomhed er indstillet som kandidat i kåringen af årets CSR-pris 2024

I forbindelse med kåringen af årets modtager af CSR-prisen i Holbæk kommune, er din virksomhed blevet indstillet til at være blandt de 10 sidste kandidater, der nu går videre i bedømmelsesprocessen.

Et eksternt bedømmelsesudvalg bestående af repræsentanter fra Holbæk Erhvervsforum, Dansk Industri Vestsjælland, Handicaprådet i Holbæk kommune, 3F Holbæk/Odsherred og Job- og virksomhedsservice i Arbejdsmarkedscenteret mødes onsdag d. 18. september for at udpege de 3 ’finale-kandidater’, som alle borgere og virksomheder i Holbæk kommune efterfølgende kan stemme på i en web-afstemning på Holbæk kommunes hjemmeside.

Som indstillet til CSR-prisen anerkender vi jeres arbejde for at sikre borgere med visse udfordringer får en tilknytning til arbejdsmarkedet og kollegiale fællesskaber.

Hvis din virksomhed er blandt de 3 ’finalekandidater’, vil du torsdag i denne uge blive kontaktet af Jobcenter og derefter af videoproducer Joe Kniesek, der på vegne af Holbæk kommune vil lave en kort videopræsentation af din virksomhed i løbet af næste uge.

Videoen bliver efterfølgende lagt ud til webafstemning på Holbæk kommunes hjemmeside og øvrige digitale platforme i perioden 07.-22.oktober., hvorefter vinderen vil blive kåret af borgmester Christina Krzyrosiak Hansen på et morgenmøde i regi af Holbæk Erhvervsforum og Holbæk kommune d. 01.november kl. 08:00 – 09:30.

Hér håber vi naturligvis også at se jer. Morgenmødet holdes hos EBH Byg, der var vinder af sidste års CSR-pris.

Vi vil med denne mail dog først og fremmest anerkende jeres arbejde for at sikre, at så mange borgere som muligt får til en tilknytning til arbejdsfællesskabet og samtidigt sikre os, at I er informeret om, at I muligvis bliver kontaktet i slutningen af ugen og forhåbentlig har mulighed for at afsætte tid til evt. besøg af Joe Kniesek i næste uge.

Lene Jørgensen
Faglig konsulent