SKP og Allan

Skrevet 2. august 2024

Engvang – Den Grønne Skole har en lille sidegesjæft, og det er SKP-arbejde omkring vores elever. MEN, MEN, MEN, MEN… vi har mere end det!
I den mere “hemmelige” afdeling så tilbyder vi også i begrænset omfang eksklusivt SKP-arbejde til unge voksne, der har brug for en støttende indsats.

Eksklusiv er tilbuddet, da det er Allan Nielsen, der står for det. Allans resultater er intet mindre end formidable, da hans fleksibilitet, professionalisme og vedholdenhed er unik.

“Hemmelig” har Allans arbejde været udadtil, da der ikke før nu har været luft til flere aftaler. Derfor ser jeg også til min rædsel, at hans kontrafej ikke er kommet på hjemmesiden. Det er dog på vej:-)

Flere af hans unge har tilegnet sig så meget livsmestring, at de nu er flyvefærdige. Vemodigt, men smukt!!!
Hvis I har en ung, der mangler den bedste støttekontaktperson for at komme videre, så er Allan løsningen. ❤