Årets første elevrådsmøde

Skrevet 29. februar 2024

Årets første elevrådsmøde på Engvang – Den Grønne Skole var en succes!

Elevrådsmødet i mandags gik rigtig godt, og der var en særlig hjertevarm overraskelse. En af vores elever, som oprindeligt havde tilmeldt sig som suppleant, var før mødet tøvende, manglede energi og kunne ikke se meningen i hans deltagelse. Men noget magisk skete under mødet!
Efter at have deltaget aktivt i diskussionerne og samarbejdet med vores fantastiske elevrådsrepræsentanter, besluttede han at tage skridtet og melde sig som fast repræsentant! Han brænder nu for at bidrage med sine gode ideer og tanker til fællesskabet.

Men han var ikke den eneste med fantastiske ideer! Vores 8 andre medlemmer havde også en masse spændende forslag til, hvordan vi kan gøre vores skolemiljø endnu bedre. Alle har fået lektier for til næste møde for at udforske og forberede deres ideer.

Én idé, der blev fremhævet, var ønsket om at få skolen til at købe vandflasker med vores eget logo på, som eleverne frit kan tage af. Dette undersøger eleverne nu muligheden for. (Husk! eksporteret vand fra Frankrig er NO GO! tænk på miljøet)

En anden spændende idé var at få specialdesignede T-shirts eller hoodies med Engvang – Den Grønne Skoles logo på. Vi planlægger at tage skridtet og bestille disse i næste måned.

Vi er utroligt stolte af elevrådets dedikation og ser frem til at se, hvordan disse ideer vil forme vores skoleoplevelse. Sammen kan vi gøre en forskel og skabe positive forandringer!

Lad os fortsætte med at dele og pleje vores idéer og arbejde sammen mod et endnu bedre Engvang – Den Grønne Skole. 💪🏫🤝

Vi glæder os allerede til næste elevrådsmøde som er d. 30-10-2023 🕺 🤟